Ciaao 2008

Hejhej, har inte hunnit skriva har varit ute varje dag :) Har träffat Yaji, Bella, Mihiri, Madde, Dilan och natta varje dag (någon av dom varje dag, kommit hem på kvällen och sedan dragit ut med någon annan haha) så that's the reason varför jag inte har hunnit skriva. Vaknade nyss av att Simret smsade mig så jag får väl gå upp snart- det är ju Sista Dagen år 2008 helt sjukt vad snabbt det har gått, sommaren var ju typ den bästa hitills, tack vare många saker hehe (; Vet inte hur det blir ikväll men slå nog först äta hemma och sedan dra vidare med några roliga typer haha :D Vet ej ifall jag kommer att skriva något mer eller ifall det här är sista i år så Gott nytt ÅR!! :D <3 Eller som kayne west säger; Happy x-mas and merry new year haha, vet inte vilka av er som har hört det men skit samma, Ciaao 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0