Dagen före julafton och jag bloggar med min iPhone

Helt sjukt att jag aldrig har tänkt på det förut men jag har ju en iPhone så jag kan blogga precis som alla andra och på samma sätt som det är på en data :D Jag tror att det innebär att jag kommer att blogga mycket mer nu, men jag tror att jag har skrivit det många gånger förut? Men nu är det ju lätt (och gratis) och jag kan göra det överallt så att blogga varje dag kanske ska bli mitt nyårs löfte haha (; Iallafall så är det julafton imorgon, tror aldrig att jag har haft så här lite julkänsla förut men jag har verkligen ingen jul feeling alls :( men jag hoppas att jag kommer att vara skit taggad på nyårsafton, då jag förhoppningsvis kommer att hänga med tjejerna från fruängen hah. Fan märker nu att jag bara skriver för att det är så jävla roligt att skriva med mobilen fast jag egentligen inte har något alls vettigt att säga, fast det kanske är ett gått tecken på att jag kommer att börja att skriva mer? Hoppas det! Nä nu ska jag kliva upp ur sängen och börja göra mig iordning, kan ju inte ligga inne och ruttna hela dagen. Ciaaaoo (; Juste köpte bästa julklappen till mig själv igår haha, The Ting Tings album yeeey så nu har jag något att lyssna på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0