God morgon

Var på två fester igår, först så var jag och alla syskon (släkt?) och firade vivianna som fyllde år sen efter det så gick jag dilan och thandi till the wave :D roligt - de hade typ skit många rum med olika typer av musik [man kan ju gissa var vi var] vi kom dit typ halv elva. Vi träffade milka som jobbade där så när vi skulle åka hem så åkte jag med henne istället efter som thandi å dilan skulle stanna där till 3!!?? aja när vi skulle gå så började dom spruta ut massor av skum- ville egentligen gå in och dansa under maskinen men ALDRIG att jag åker hem med blött hår och blöta kläder och luktar diskmedel ! :P haha så jag och några till stod bara där det var skum upp till fötterna.
Såg föresten bilder på vägen hem när milka stod och snackade med  brick and lace   cooooolt haha (;
byebye(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0