haha fan vad glad jag är :D

Haha kom precis hem från gillinge banan där vi lärde oss om trafiksäkerhet och fick åka i en bil som snurrade runt :)  men det är inte det jag är så glad över för precis när jag kom hem fick jag ett sms från bella där det står att det är NRJ på kungsan den 30 aug. (jag vet det är långt kvar men ändå :])och Ricky kommer uppträda!!!! HAHA han är ju typ bäst.... OBS! efter Chris Brown :P :D haha här kommer två videor från ricky som är helt grymma enligt mig (=


haha hoppas julanda ska med för hon tycker att han är lika grym som jag tycker, för förra veckan när i var på typ rix fm(?) då jason uppträdde så bara stod vi och hoppades att ricky skulle komma, men kom han? nejdå haha =P
byebye(L)

Kommentarer
Postat av: julanda

det är klart jag ska me :D

2008-06-01 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0