Chris Brown....som vanligt :p

Skulle bara tipsa om den här videon =) [vet att jag skrev om den i sommras men nu har videon kommit så jag skriver om den en gång till =)]    http://www.youtube.com/watch?v=zY8qQNqzShs 


Andledning till att jag inte har skrivit på ett tag är för att jag har praoat på Voice street dance school med en kompis som heter Louise. Det var skiit roligt, nästan så att man inte ville ha lov- knäppt va??
haha men nu har jag iallafall höstlov...äntligen!! Så jävla skönt, man kan ju tänka att det var lungt under praoen men vi hade både engelska läxa och en soläxa som skulle in den veckan så jag var skitstressad. Nu måste jag gå för Melvin sitter och tjatar om att han vill se spiderman och chris  brown
ciao! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0