F

Hellu :)
Ska skriva lite kort vad som har hänt igår och idag;
Ïgår skulle jag till tandläkaren- igen!! usch hatar att gå dit och jag ska snart dit igen =.(
Iallafall så var jag med Bianca igår(och det var länge sen vi gjorde något ) så vi åt först på tacobar sedan gick vi runt och kollade i affärer för att sedan se en film på bio- High School Musical [den var väl sådär :/ fanns typ bara en scen jag gillade, men det är så jävla jobbigt att de måste sjunga böliga låtar var fjärde minut, nån som håller med?]
Haha skiit samma idag så drog jag och träffade tjejerna från F och vi drog hem till Helena för att snacka och planera lite saker haha Ni kanske får reda på vad det är senare :P Efter det så gick vi och åt och sedan åkte jag hem och nu sitter jag här och skriver. Nu har jag inget mer att skriva förutom att jag undrar en sak; Är det hallowen imorgon?? fattar noll om den där helgen :P Hare så bra ikväll iallafall
Ciao =) (märkte nu att jag börjar skriva ciao istället för byebye(L)  när började jag med det? Det e väl pappas chilenargenrer som börjar påverka på mig först nu haha(??!) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0