Finally

Har äntligen hittat sladden tilln datan så nu kunde jag lägga in bilderna från sommaren på datan och titta igenom dem...Gud vilka minnen man får =)'
Kom också på att jag sa att jag skulle visa två till bilder från ung 08 (lääänge sen jag vet :P) men nu kan jag vissa dem istället

Jag och Alex  Moreno                                                                                                                DJ MORENO IN ACTION


Julanda, Ricky och jag (kolla in mitt face...OMG!! säger jag bara)


Jag måste självklart avsluta detta inlägg med en bild på min stencoola lillebror (han sover) *=*) MELVIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=jCwSal8qy7c



KOLLA IN DETTA =)

2008-10-12 @ 15:57:34
Postat av: Angelica

hej skulle inte du kunna skriva lite oftare:)?

2008-10-14 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0