Let it rock

En låt som har varit en av mina favoriter i flera månader nu är let it rock med kevin rudolf, HAHA och melvin älskar den också nu =) fast han gillar den mer när några ekorrar sjunger den :P
Får egentligen tacka bobby strauser eftersom det var på hans myspace sida jag såg den låten på för första gången i sommras och sen dess har jag varit kär i den =)



För att se med mkt bättre bild tryck HÄR =)

Skulle länka till ett inlägg när jag skrev om den i sommras men det går typ inte att spela upp filmen så jag la upp den igen fast nu med den riktiga videon (nu när den har kommit (: )
Ciao =) [<~~ börjar allvarligt störa mig på det där :P ]

Kommentarer
Postat av: Sister

haha, beroende unge, du har typ försört min öron med den där låten ! :P

2008-10-31 @ 21:35:24
URL: http://biancasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0