WTF??

Andra har typ tokio hotel.....Jag har PRISON BREAK . Jag snackar om vad folk har hemma på sina väggar och jag har en knäpp sak på mina :P ni måste tro att jag är ett freak eller något men vad ska jag säga? =)
Haha fråga inte varför bilderna är på sidan men jag pallar inte ändra dom, och för ni ska veta ungefär hur stora dom är så är den minsta *tidningsstor* och den på bilden överst är lite större än den stora på bilden längst ner. Mamma tycker föresten att bilden på bilden högst upp är läskig haha.mes. =P

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åååh PB är så bra

2008-11-05 @ 21:11:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi snyggans.

Jag har en vägg där jag bara har saker som jag och min pojkvän har gjort typ eller så där. Typ våra peace and love armband hänger där och små lappar och så=P

2008-11-07 @ 14:00:08
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0