åååånej

Hejsan =)
Kom nyss hem från skolan, mötte lucas när  han kom springande tll bussen och hann precis så vi åkte tillsammans och när han kom till högdalen köpte han massa CHOKLAD!!! =) ... interessant va?? hehe nee.
När jag kom hem så hade skolfotona kommit å man vill ju bara gråta;( de var så grymt fula!! Fotografen sa att det räkte med en bild så han fotade mig bara en gång- JÄVLA LATA  JÄVEL!!!
Nu ska jag gå och tröst äta :P
Nee men en rolig sak var ju att sverige vann igår (i vm-kvalet)... men Chile vann också en match inatt med 4-0 så det var ju skoj..sajk.
Som ni märker så var detta ett kasst inlägg..(som vanligt)men skit samma,
nu måste jag göra mig i ordning och göra lite läxor å så för jag ska möta sara kvart i 6 utanför tunnelbanan och jag har lovat mig själv att inte komma försent
byeye(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0