fy faaaan vad hemskt-

Hejsan (:
Kom nyss hem efter att ha varit ute med sara ett tag :)
Satt just och funderade på vad jag skulle skriva när jag kom att tänka på att det är den 11 september idag,
en jätte hemsk dag för massor av människor världen över, gud tänk att två hela byggnader bara försvann på några timmar och att massa oskyldiga människor dog.
Tänk på alla som bara gick till jobbet för att försörja sin familj men aldrig kom hem igen och satt där runt middagsbordet med sin familj...usch. Och att någon jävla idiot ens kan komma på tanken att kapa ett plan med massor av människor i och trodligtvis massa barn i FYFAN säger jag bara.Usch jag blir så arg, tänk på alla nära och kära som förlorade någon som kanske stod en närmast in på livet. Åhh -nu är jag bara så jävla förbannad att jag inte har några ord- det var sju år sen men det är fortfarande så jävla hemskt.

En av de hemskaste sakerna som har hänt i mitt lilla femton-åriga liv..[och jag är bara så glad att inte jag eller någon nära  mig kände någons som omkom]
Det här vart ju ett skithemskt inlägg men så blir det fan när man bara skriver rakt av
Mitt i allt elende kommer jag på att jag har läxor att göra så jag får väl sätta mig ner och göra dem, hare bra (;
byebye(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0