Har ingen bra rubrik men tänkte sammanfatta vad som har hänt under senaste tiden ;)

  • Haha har fått Vg på no redovisning :)
  • Sett benjamin buttons otroligt liv, hahah bästa filmen på länge- alla höll på att böla i slutet medans jag satt irreterad eftersom jag också höll på att börja böla (jag är bara ärlig jag höll faktiskt på) tills en jävla liten fågel kommer och jag börjar garva haha, asså jag svär den förstörde fett mycket -_-'  haha men blixten var ändå bäst, ni som har sett filmen vet vad jag menar va?? :P
  • Men vi hade  riktigt roligt iallafall och på vägen hem haha fan vad roligt det var :D (hoppas dom inte dödar mig bara för att jag lägger ut den här bilden )
    såg filmen med mihiri bella å fia medans madde och lovisa satt i rummet brevid och tittade på bröllopsduellen
  • Har blivit kär i en ny låt..
  • Var på yaji's fest igår med dilan och det var riktigt roligt hahahaha och skiiiiiiiiiiiit god mat som vanligt, haha ÄLSKAR latino mat (fast jag hatar när andra idioter inte vet hur man ska tillaga den och sen typ säljer den åp plattan så folk tror att det är äckligt även fast de inte har smakat äkta vara :P)
  • Pluggar nu, skulle egentligen gå till thandi men hinner inte ;( buhuuuu haha, kanske hinner gå ut senare [typ till gården och titta på gratis film haha, jag vet jah har inget liv haha :D]
  • Och den här veckan börjar ju som sagt nationella proven- shiiiit asså- är fett nervös för det ''/

haha riktigt kort men skit samma, C'ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du har rätt, du har inget liv, ha ha. Chris brown.. väx upp-.-

2009-02-02 @ 17:53:44
Postat av: Felli

Haha, jag skrev ju det pucko.... Haha och alla älskar Chris brown så don't try ;)<3

2009-02-03 @ 08:17:43
URL: http://feliciagoli.blogg.se/
Postat av: Bella

asså blixten var så jävla rolig och fågeln äääägde;)

2009-02-03 @ 21:11:31
Postat av: Carolina

hejsan allt bra med dig? =)

2009-07-18 @ 15:28:37
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha bella ;P hon sitter bredvid mig nu och hälsar!!

2009-09-15 @ 15:06:59
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0