OJDÅ glömde visst publicera det här igår haha

HISTORIAPROOOOOOOV, min hjärna är helt död efter att jag pluggat konstant sen jag kom hem. Typ därför jag skrivet det här inlägget, VARNING KOMMER BLI ETT INLÄGG OM PRECIS INGENTING, måste ta en paus och göra lite andra onödiga saker.. Ska titta på pearl harbor filmen snart eftersom provet handlar lite om det haha, smart tänkt där ;)
 
Vad ska jag skriva? Jag förlorade 50 kronor på den där jävla el clasico matchen (som för övrigt var astråkig, gult kort hit, gult kort dit.) Faan jag tjänade mycket mer pengar när jag hejjade på barcelona, förra CL finalen..300 kronor som inte satt helt fel haha. Men näää jag tål inte zlatan. Anledning till att jag nu hejjar på Real Madrid. Cristiano ronaldo eller zlatan..shit va svårt verkligen.


världens snyggaste utan tvekan.



 
(inte så dålig bil heller, hahahah)


Världens näst snyggaste


sean_faris_1216670051.jpg Sean Faris image by BabyAnarchist



Kollar runt lite på bloggar nu och hittade en blogg på första sidan.. hon skrev att hon skulle välja lilla sjöljungfruns prins och då tänkte jag på vem jag tyckte var sötast när jag var liten hahahhaa, alla disneys prinsar såg ju ut som största töntarna så min favorit när jag var liten var prisen i prinsen från egypten. SÅ nu vet ni en till helt ointeressant sak om mig haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0