svensk kille som vill vara kines..hahahhaha okej

Läste nyss en intervju om en kille som bara lyssnar på kinesiska låtar, haha okej? Han sitter där helblond och han säger att ifall han fick födas om skulle han önska att han föddes som en kines i kina... (billigare ipods eller vad e han ute efter?) okej nej men det räker hahah dagens garv var det iallafall. Hmm gillar ni låtar på andra språk? Nu när jag tänker efter det finns typ inga låtar jag lyssnar på som inte är på engelska, finns några få t.ex. i nian skulle jag hitta en låt så fick ta med hela albumet som var på franska. Sket ju fullständigt i dom franska låtarna eftersom jag inte fattade va dom sjöng och allt lät likadant men det fanns två låtar som faktiskt var bra.



Fattar som sagt inte ett piss men gillade beatet lixom, hahaha vrf blir det alltid så här när jag skriver inlägg, jag börjar tänka på en sak som leder till en annan sak som leder vidare till annan sak. Menar satte mig vid datan och skulle bara skriva om den där snubben som ville vara kines och slutar upp med att fransk musik wtf vilken koppling??!  
Aja ska åka till stan med hassääään nu, puss på er suckers som läser min skitblogg :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahah, de är väl inge fel att va kines? XD kineser e coola^^

2010-04-02 @ 16:26:27
URL: http://mullvadsuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0